جمعه، آبان ۰۱، ۱۳۸۸

کی چیکار میکنه؟

ا آبان ماه 1388

ما هر کاری میکنیم آرام هم بلافاصله اون کار رو انجام میده مخصوصا اگه کارمون یه کم هم بوی شیطنت بده!!یکی از اون کارهایی که عاشقشه و انصافا هم خیلی خوب انجامش میده تلفن صحبت کردنه گوشی تلفن یا موبایل رو میزاه کنار گوشش ، شروع میکنه به راه رفتن و حرف زدن ، اصلا هم نمیشینه و مثل ما که موقع حرف زدن بی هدف این ور اونور رو نگاه میکنیم آرام هم همون اداها رو در میاره انگار گه یه نفر پشت خطه و داره خیلی جدی باهاش صحبت میکنه.

من و باباش که توپ بازی میکنیم و توپ روشوت میکنم باباش هد میزنه آرام هم توپ رو میگیره میکوبه تو کله اش !

یه بار دیدم کرم رو داره میزنه به پاش و اصرار داره درش رو براش باز کنم تعجب کردم قبلا کرم رو مثلا میمالید رو دستش دیدم این گرم مخصوص ترک و خشکی پاست حالا کی دیده به پامون زدیم و یادش مونده من که یادم نیومد.

یه بار موقع بازی مکعب هاشو پرت می کردم رو هوا و جیغ میزدم !!دیگه اونروز همه چیز با جیغ شوت میشد رو هوا !

اگه یه چیزی بیفته رو زمین ( البته تو همون خونه) و من فوتش کنم دیگه اونروز آرام هم چیزو باید فوت کنه.

روزی چندین بار هم میره لباسهایی رو که پهن کردم خشک بشن رومیاره تا تنش کنم تی شرت من شلوارک باباش ، خودش هم که یه لنگه شلوارک رو میکنه تو سرش یا آستین بلوز رو میکشه رو سرش .

تازگیها هم یه رقص جدید ابداع کرده من اسمشو گذاشتم رقص پا.وایمیسته و پاهاشو بالا و پایین میکنه و میزنه به زمین.قربونش برم خیلی هم ذوق میکنه تا میگم آرام نانای کن رقص پا و رقص دست برام میرقصه و هی میگه نانای.

۲ نظر:

mona گفت...

خب معلومه که کلی هنرمندی ها ...پانتومیم بازی میکن .رقص پا و تکنو و رقص ایرانی و فرنگی هزار ماشالله به تو دختر شیرین ...

sahar گفت...

دخترک اینقدر دلبری نمیکنه اخه ....ما پیر شدیم طاقت هیجان نداریم یه وقت دیدی قورتت دادیما ...این کا را رو نکن عسلک ...ازاده جون قشنگ کیتونم تصور کنم قیافه شو موقع انجام این کارا